loader image

Менеджер по тендерам

Ми, компанія «Verum Standart Group», є провідними експертами у сфері юридичної допомоги супроводу тендерів, також популяризації та впровадження міжнародних стандартів для зростання бізнес-ефективності замовників. Наша команда працює на ринку вже багато років і надає клієнтам якісні послуги з впровадження стандартів ISO, HACCP, OHSAS та інших. Наша команія не є учасником тендерних закупівель! Тільки юридичний супровід! Ми шукаємо енергійного та мотивованого Менеджера з продажу юридичних послуг, у галузі тендерів, для нашого офісу в місті Одеса.

Ваша головна відповідальність буде полягати у виконанні наступних завдань:
Аналіз ринку та пошук тендерних закупівель.
Ведення переговорів з учасниками закупівель (потенційними контрагентами).
Первинна консультація учасників закупівель з питань юридичного супроводу.
Активний пошук нових потенційних клієнтів і розробка стратегій для збільшення клієнтської бази.
Встановлення довгострокових взаємовигідних партнерських відносин з клієнтами.
Консультування клієнтів з питань тендерів та послуг, які надає наша компанія.
Робота з первинною документацією.

Вимоги:
Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року;
Досвід роботи у продажах буде перевагою;
Вища освіта, перевага — економічний або юридичний профіль;
Знання процесу участі у тендерах та законодавства України в цій сфері;
Вміння ефективно презентувати продукт або послугу;
Відмінні комунікативні та переговорні навички;
Високий рівень володіння англійською мовою, буде перевагою;
Впевнене володіння ПК.

Ми пропонуємо:
Робота в стабільній компанії, яка постійно розвивається, розширюється та дає можливість кар’єрного зростання.
Конкурентну заробітну плату та бонусну систему (основний дохід менеджера — це % від продажу).
Графік роботи: 5/2, 09:00 — 18:00. (Сб, Нд — вихідні); Година на обідню перерву.
Можливості професійного зростання та кар’єрного розвитку. Наша компанія динамічно розвивається та створює нові робочі місця.
Роботу в дружньому та професійному колективі, з лояльним керівництвом.
Надання необхідних інструментів і ресурсів для роботи.
Робота в комфортному офісі з усім необхідним для продуктивної роботи та відпочинку. В офісі завжди є кава/чай.

Якщо ви маєте досвід роботи на аналогічній посаді та прагнете досягти успіху у сфері тендерів, просимо вас надіслати своє резюме разом зі заявкою у телеграм @HR_VSG. Ми з нетерпінням чекаємо на вашу кандидатуру та готові розглянути всіх зацікавлених кандидатів.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *